A Change of Guard

សូមស្តាប់វិទ្យុសង្គ្រោះជាតិ Please read more Khmer news and listen to CNRP Radio at National Rescue Party. សូមស្តាប់វីទ្យុខ្មែរប៉ុស្តិ៍/Khmer Post Radio.
Follow Khmerization on Facebook/តាមដានខ្មែរូបនីយកម្មតាម Facebook: https://www.facebook.com/khmerization.khmerican

Sunday 21 June 2009

Sam Sochea wants to contact Mr. Moeung Son

Dear Mr. Moeung Son!

I am Cambodian but now I stay in France. I am so glad about your mission in Cambodia. I heard on RFA last week that you are in Lyon now. If you don't mind can I contact you by phone or by e-mail because now I stay in Paris. My name is Sam Sochea and my telephone number is 0603553008.
I hope I can reach you!
-----------------------------------------
Monsieur Moeung Son!

Je suis cambodgienne, mais maintenant je reste en France. Je suis tellement heureuse de votre mission au Cambodge. J'ai entendu la semaine dernière sur la demande de propositions que vous êtes à Lyon maintenant. Si vous n'avez pas l'esprit puis-je vous contacter par téléphone ou par e-mail parce que maintenant je reste à Paris. Mon nom est Sam Sochea et mon numéro de téléphone est le 0603553008.
J'espère pouvoir vous rejoindre!

No comments: